چند نکته در مورد پیامک تبلیغاتی

ارسال پیامک به خطوط بللک لیست مخابرات

واگذاری نمایندگی پیامک تبلیغاتی

ارسال و دریافت با شماره مجازی رایگان

کسب درامد از نمایندگی پنل پیامک تجاری
خرید کد ussd
امروز : چهارشنبه 28 آذر 1397
 
پنل رایگان پیامک خود را دریافت کنید

ارسال پیامک با سیم کارت عبور از بلک لیست،دریافت پیامک با شماره دلخواه انتخابی

ثبت نام  رایگان 

دریافت رایگان کد USSD

امکانات مهم :


قیمت نهایی فقط : 00.000 هزار تومان

سه خط اختصاصی 14 رقمی با شماره 50001

درجه همکار ،افزونه های فروشگاها و....

فول امکانات دارای تمامی امکانات سامانه

6 خط عمومی رایگان رند فقط جهت ارسال

تعرفه متغیر 130 و خرید آنلاین و 24 ساعته

دارای 0 شارژ هدیه و اولیه و نامحدود



امکانات مهم :



قیمت نهایی فقط : 30.000 هزار تومان

یک خط اختصاصی 14 رقمی با شماره 50002

درجه همکار ،افزونه های فروشگاها و....

70 شارژ هدیه از طرف سامانه پیامکی

4 خط عمومی رایگان رند فقط جهت ارسال

تعرفه پیامک 120 و خرید آنلاین و 24 ساعته



امکانات مهم :


قیمت نهایی فقط : 120.000 هزار تومان

یک خط اختصاصی 14 رقمی با شماره 50001

یک خط 14رقمی مشابه تلفن همراه شما

یک خط 14 رقمی مشابه تلفن ثابت شما

1000 شارژ هدیه از طرف سامانه پیامکی

4 خط عمومی رایگان رند فقط جهت ارسال

تعرفه ثابت 11 و خرید آنلاین و 24 ساعته



امکانات مهم :


قیمت نهایی فقط : 199.000 هزار تومان
دارای قدرت ساخت همکار، امکانات حرفه ای

سه خط اختصاصی 14 رقمی با شماره 50002

یک خط 14رقمی مشابه تلفن همراه شما

یک خط 14 رقمی مشابه تلفن ثابت شما

5000 شارژ هدیه از طرف سامانه پیامکی

4 خط عمومی رایگان رند فقط جهت ارسال

تعرفه ثابت 105 و خرید آنلاین و 24 ساعته


چند نکته در مورد پیامک تبلیغاتی


بهترین زمان برای ارسال پیامک چه زمانی است ؟
طبق آمار منتشر شده توسط اپراتورهای تلفن همراه (ایرانسل،تالیا،رایتل،همراه اول) از شنبه تا پنج شنبه از ساعت ١٠:٠٠ صبح الی ١٢:٠٠ ظهر و ساعت ١٧:٠٠ عصر الی ٢٠:٠٠ شب میباشد. اگر بخواهید پیامک تبلیغاتی شما توسط مخاطبان هدف دیده شود بهتر است زمان ارسال پیامک خود را از یک شنبه تا سه شنبه مشخص نمایید .
آمار اپراتورها نشان میدهد ارسال موفق و دیده شدن پیامک ها در این زمان ها درصدی در حدود ٦٠٪ مخاطبان را تشکیل میدهد.  البته دقت کنید روزهای بعد و قبل تعطیلات رسمی به اضافه خود تعطیلات به علت خلوت بودن خطوط و عدم پاسخگوئی واحد فروش بسیاری از صاحبان کسب و کار موقعیت خوبی برای برند سازی و ارسال پیامک های منطقه ای و موبایل اصناف فراهم می آورد .
شیوه مختصر سازی متن پیامک و انتقال مفهوم بصورت کامل به مخاطب
بهتر است پیامک های تبلیغاتی در چند جمله حداکثر 4 یا 5 کلمه ای طراحی شود و بصورت جملات زیر هم استفاده شود . اگر در متن پیامک از کلمات لاتین یا اعداد استفاده میکنید بهتر است بدانید در بعضی از گوشی های موبایل ممکن است اعداد و کلمات لاتین جا به جا دیده شود و به همین منظور توصیه میشود برای استفاده از کلمات یا جملات لاتین و اعداد در طراحی متن پیامک اینگونه متن ها در خط مستقل قرار داده شود .

نیازی به استفاده از فعل یا دقت در صحیح بودن جمله از نظر ادبیات فارسی نیست و شما میتوانید جملات خود را بدون حاشیه پردازی و تنها بصورت قابل فهم طراحی کنید . بطور مثال وقتی در یک خط میخواهید مفهوم یک تخفیف ویژه تا مدت مشخصی را بنویسید میتوانید به جای 70% تخفیف فقط تا 31/05/1391 بنویسید " 70%به مدت محدود " و یا " 70%تا05/31" با این شیوه عملا در جملات خود صرفه جوئی کرده اید و براحتی میتوانید مفاهیم بیشتری را به مخاطب منتقل نمایید .

نباید های تبلیغات با پیامک

اشتباه در املاء کلمات
 عدم طراحی متن بصورت لاتین
 طولانی بودن متن بیشر از ٣ پیامک
 متن پیامک بایستی با لحن محترمانه باشد
 عدم استفاده از بهترین ،معتبرترین،تنها ترین و اولین . .
 عدم استفاده از آدرس سایت طولانی یا آدرس پستی طولانی

  عدم ارسال پیامک تبلیغاتی بعد از ساعت
۲۰ شب و یا صبح زود
 عدم استفاده از شماره های ایرانسل ، همراه اول ، رایتل برای ارسال پیامک تبلیغاتی
 عدم استفاده از نرم افزارهای ارسال پیامک بدون امکان ریز گزارشات مالی و گزارش پیامک های برگشت خورده

روش طراحی متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار !
بهتر است در پیامک تبلیغاتی یکی از تفاوت های محسوس و آشکار بنگاه اقتصادی خود را نام ببرید ،بطور مثال استفاده از تخفیف ویژه و واقعی و یا امکانات و ابزار منحصربفرد میتواند برای مخاطب شما وسوسه کننده باشد . از اضافه نمودن ابزار و امکانات و تخفیف ها و شلوغ نمودن متن پیامک بپرهیزید !

دقت کنید متن پیامک هرچقدر کمتر باشد تاثیر گذاری بهتری در ذهن مخاطب شما خواهد داشت مگر آنکه متن پیامک شما دارای خبر یا اطلاعیه مهمی باشد و مخاطب در انتظار دریافت آن باشد ولی در صورتیکه پیامک با هدف بازاریابی و تبلیغات ارسال شود بهتر است کمتر از 70 کاراکتر طراحی شود .

گرفته شده از وب سایت sazinco.com


در تاریخ : ساعت: 9:53 AM
دیگر مطالب مرتبط با موضوع
rizsms
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ورود به سامانه
دموی سامانه
شارژ آنلاین