ارسال پیامک با سیم کارت عبور از بلک لیست،دریافت پیامک با شماره دلخواه انتخابی
ثبت نام رایگانامکانات سامانه
نمایندگی پنل پیامک
روش های خرید
خرید خط اختصاصی
خرید سامانه
نسخه نمایشی سامانه
پرداخت انلاین
ورود به سامانه
ارسال پیامک به خصوط ایرانسل
تماس با ما
امکانات مهم :
قیمت نهایی فقط : 00.000 هزار تومان
سه خط اختصاصی 14 رقمی با شماره 50001
درجه همکار ،افزونه های فروشگاها و....
فول امکانات دارای تمامی امکانات سامانه
6 خط عمومی رایگان رند فقط جهت ارسال
تعرفه متغیر 130 و خرید آنلاین و 24 ساعته
دارای 0 شارژ هدیه و اولیه و نامحدود
امکانات مهم :
قیمت نهایی فقط : 30.000 هزار تومان
یک خط اختصاصی 14 رقمی با شماره 50002
درجه همکار ،افزونه های فروشگاها و....
70 شارژ هدیه از طرف سامانه پیامکی
4 خط عمومی رایگان رند فقط جهت ارسال
تعرفه پیامک 120 و خرید آنلاین و 24 ساعته
امکانات مهم :
قیمت نهایی فقط : 120.000 هزار تومان
یک خط اختصاصی 14 رقمی با شماره 50001
یک خط 14رقمی مشابه تلفن همراه شما
یک خط 14 رقمی مشابه تلفن ثابت شما
1000 شارژ هدیه از طرف سامانه پیامکی
4 خط عمومی رایگان رند فقط جهت ارسال
تعرفه ثابت 11 و خرید آنلاین و 24 ساعته
امکانات مهم :
قیمت نهایی فقط : 199.000 هزار تومان
دارای قدرت ساخت همکار، امکانات حرفه ای
سه خط اختصاصی 14 رقمی با شماره 50002
یک خط 14رقمی مشابه تلفن همراه شما
یک خط 14 رقمی مشابه تلفن ثابت شما
5000 شارژ هدیه از طرف سامانه پیامکی
4 خط عمومی رایگان رند فقط جهت ارسال
تعرفه ثابت 105 و خرید آنلاین و 24 ساعته
آموزش منوی تنظیمات و پشتیبانی پنل ارسال پیام کوتاه
این دو منو شامل قسمت زیر میباشد:
تغیر کلمه عبور پنل - کنترل کردن قسمت ورود - ثبت نشانی اینترنتی برای انتقال پیام کوتاه به آدرس مورد نظر -
ثبت الگو و نمونه پیام آماده برای استفاده در دفعات بعد - تنظیمات خط ارسال پیام کوتاه - تراکنش های مالی - درج تیکت -
سفارش شماره اختصاصی ارسال و دریافت پیام کوتاه
غییر کلمه عبور
در این قسمت شما براحتی می توانید رمز عبور سامانه خود را تغیر دهید.
کنترل ورود
شما در این قسمت می توانید آی پی خود یا کاربرانی که وارد سامانه شده اند را ببینید.
ثبتurl
در این قسمت شما می توانید با وارد کردن یک آدرس اینترنت شبیه www. سایت شما .com
یک نسخه از هر پیامک دریافتی به آدرس URL مورد نظر شما انتقال داده خواهد شد.
در وارد کردن آدرس اینترنتی دقت نمایید ، در صورت اشتباه بودن سرویس غیر فعال خواهد شد
آدرس را به همراه "http://" و "www" وارد نمایید به عنوان مثال "http://www.yoursite.com/getsms.Php"
از پارامتر های "$TEXT$" و "$TO$" و "$FROM$" به ترتیب برای متن پیامک ، شماره گیرنده و شماره فرستنده استفاده کنید
پارامتر ها را با کاراکتر "&" جدا نمایید
اطلاعات توسط متد "GET" به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد
به عنوان مثال :
http://www.yoursite.com/getsms.aspx?to=$TO$&body=$TEXT$&from=$FROM$
همچنین شما میتوانید اطلاعات اضافی خود را نیز اضافه نمایید
به عنوان مثال :
http://www.yoursite.com/getsms.aspx?to=$TO$&body=$TEXT$&from=$FROM$&name=yourname&app=sms
علاوه بر این میتوانید چند URL را با کاراکتر جداکننده مانند "; , |" جدا نموده تا پیامک برای چند آدرس به صورت همزمان ارسال شود.
متون سریع
در این قسمت شما میتوانید تعدادی متن (متونی که استفاده بیشتر دارد) و از انها بصورت آماده برای دفعه های بعد استفاده کنید.
برای استفاده از این متون کافیست در هرجایی از پنل که باکس نوشتن دارد بروی علامت فلش > (قسمت بالا در سمت چپ متون قرار دارد) کلیک کنید و متن مورد نظر را انتخاب کنید.
تنظیمات
به دلیل اینکه ممکن است در روی هر سامانه شماره مختلفی وجود داشته باشد. شما در این قسمت میتوانید شماره پیش فرض خود را انتخاب کنید.
تراکنشهای مالی
در این قسمت شما می توانید کلیه تراکنش های مالی خود را چک کنید و همچنین می توانید به کمک گزینه تنظیمات پیشرفته تراکنش های مالی خود را در یک بازه زمانی خاص مشاهده فرمایید.
تیکت
در این قسمت می توانید شما می توانید سوالات و یا مشکلات و یا هر انتقاد و پیشنهادی که دارید بیان کنید.
در صورتی که در حین کار با سامانه سوال یا مشکلی برای شما به وجود آمده یا درخواستی دارید میتوانید با کلیک بر روی گزینه "درخواست جدید" آنرا مطرح فرمایید
دقت نمایید سامانه پشتیبانی به صورت آفلاین بوده و باید منتظر بمانید تا کارشناسان پاسخ شما را بدهند، بنابراین از تکرار ارسال درخواست خودداری کنید
هنگامی که درخواست شما توسط کارشناسان پاسخ داده شود توسط ایمیل یا پیامک آگاه خواهید شد.
لطفا در قسمت عنوان یک عنوان مناسب برای درخواست خود انتخاب کنید و از قرار دادن عنوان های کلی مانند "سوال|درخواست|مشکل|و..." جدا خودداری کنید
بخش مورد نظر را مرتبط با موضوع و متن درخواست انتخاب نمایید تا واحد پشتیبانی مرتبط سریعتر به درخواست شما رسیدگی نماید
فوریت را بر حسب نیاز انتخاب نمایید ، از آنجایی که درخواست های با فوریت بالا سریعتر پاسخ داده می شود لطفا فقط برای کارهای ضروری از این فوریت استفاده نمایید.
راهنمای سامانه
برای دانلود فابل راهنمای سامانه و همچنین راهنمای کد نویسی و وب سرویس به قسمت زیر مراجعه کنید.
بخش دانلود پنل ارسال پیام کوتاه
سفارش شماره
شما در این قسمت می توانید شماره مورد نظر خود را استعلام کنید.
لطفا قبل از استعلام شماره تعرفه شماره ها را ملاحظه نمایید.
پس از استعلام شماره ، منتظر بمانید تا وضعیت و قیمت شماره مشخص گردد.
پس از مشخص شدن قیمت شماره میتوانید با کلیک بر روی گزینه پرداخت شماره را خریداری نمایید.
دقت نمایید که هزینه شماره از حساب شما کسر خواهد شد.
لطفا به موارد زیر دقت نمایید :
از استعلام بی مورد شماره جدا خود داری نمایید
پروسه استعلام شماره کمی زمان بر بوده بنابراین تا دریافت پاسخ استعلام صبر نموده و از پیگیری های مکرر از بخش پشتیبانی خود داری فرمایید
از زمان پرداخت تا فعال شدن شماره 24 الی 48 ساعت زمان نیاز است
قیمت های ارائه شده بر اساس قیمت هایی است که اوپراتورها ارائه می نمایند
رند یا غیر رند بودن شماره بر اساس رای اوپراتور می باشد
در صورتی که شماره در ساعت غیر اداری استعلام یا پرداخت شود در اولین ساعت اداری روز بعد پیگیری خواهد شد ، به عنوان مثال اگر شماره ای پنجشنبه ساعت 12 پرداخت یا استعلام شود نتیجه آن روز شنبه اعلام خواهد شد
پس از اعلام قیمت شماره حداکثر تا مدت 24 ساعت آینده شماره را پرداخت نمایید در غیر اینصورت استعلام باطل و مراحل از ابتدا باید انجام گیرد