ارسال پیامک با سیم کارت عبور از بلک لیست،دریافت پیامک با شماره دلخواه انتخابی
ثبت نام رایگانامکانات سامانه
نمایندگی پنل پیامک
روش های خرید
خرید خط اختصاصی
خرید سامانه
نسخه نمایشی سامانه
پرداخت انلاین
ورود به سامانه
ارسال پیامک به خصوط ایرانسل
تماس با ما
امکانات مهم :
قیمت نهایی فقط : 00.000 هزار تومان
سه خط اختصاصی 14 رقمی با شماره 50001
درجه همکار ،افزونه های فروشگاها و....
فول امکانات دارای تمامی امکانات سامانه
6 خط عمومی رایگان رند فقط جهت ارسال
تعرفه متغیر 130 و خرید آنلاین و 24 ساعته
دارای 0 شارژ هدیه و اولیه و نامحدود
امکانات مهم :
قیمت نهایی فقط : 30.000 هزار تومان
یک خط اختصاصی 14 رقمی با شماره 50002
درجه همکار ،افزونه های فروشگاها و....
70 شارژ هدیه از طرف سامانه پیامکی
4 خط عمومی رایگان رند فقط جهت ارسال
تعرفه پیامک 120 و خرید آنلاین و 24 ساعته
امکانات مهم :
قیمت نهایی فقط : 120.000 هزار تومان
یک خط اختصاصی 14 رقمی با شماره 50001
یک خط 14رقمی مشابه تلفن همراه شما
یک خط 14 رقمی مشابه تلفن ثابت شما
1000 شارژ هدیه از طرف سامانه پیامکی
4 خط عمومی رایگان رند فقط جهت ارسال
تعرفه ثابت 11 و خرید آنلاین و 24 ساعته
امکانات مهم :
قیمت نهایی فقط : 199.000 هزار تومان
دارای قدرت ساخت همکار، امکانات حرفه ای
سه خط اختصاصی 14 رقمی با شماره 50002
یک خط 14رقمی مشابه تلفن همراه شما
یک خط 14 رقمی مشابه تلفن ثابت شما
5000 شارژ هدیه از طرف سامانه پیامکی
4 خط عمومی رایگان رند فقط جهت ارسال
تعرفه ثابت 105 و خرید آنلاین و 24 ساعته
طریقه ساخت لیست ارسال
اطلاع رسانی در زمان رویدادها
چه میزبانی یک کنسرت 3000 نفره را به عهده داشته باشید یا در حال برگزاری یک کنفرانس 100 نفره باشید، ارسال پیام متنی روش مهمی برای جذب افراد است و باعث می شود که در آینده نیز ارتباط شما با مخاطبین ادامه پیدا کند. بنرها، ساکهای نمایشگاه، کارتهای حضار و فیلمهای ویدئویی مکانهای بسیار خوبی برای ترغیب افراد به شرکت در کمپین پیامکی شما هستند. شما می توانید بسته به نوع رویداد، مواردی مانند پیشنهادات خاص، هشدارهایی درباره رویداد و حتی اطلاعات اولیه را به مشترکین ارائه دهید.
اطلاع رسانی داخل فروشگاهی
اگر صاحب یک کسب و کار ساده و سنتی مانند یک مغازه خرده-فروشی، یک آرایشگاه، یک سالن ورزشی، یک رستوران هستید یا مدیریت یک مجموعه بهداشتی-آرایشی را به عهده دارید، می توانید از محل کسب و کار خود به نحو احسن استفاده کنید یعنی از طریق تبلیغ در سردر مغازه یا ویترینها افراد را به شرکت در کمپین خود تشویق کنید.
مثال: شما مالک یک مغازه دوچرخه فروشی هستید و می خواهید کالای جدید خود را سر زبانها بیاندازید. چندین تابلو چاپ کنید که چنین عبارتی روی آنها نوشته شده است: "عبارت BIKE را به شماره 123456 ارسال کنید تا برای مدل جدید ما تخفیف بگیرید"
رادیو
تبلیغ کردن با استفاده از رادیو؟ سعی کنید هنگام تبلیغ از این طریق متکلم وحده نباشید و به مشتریان خود هم اجازه دهید که با شما در تماس باشند. مشتریان خود را به یک اقدام عملی ترغیب کنید و یک رابطه دوطرفه را با آنها ایجاد کنید. آیا خود شما یک ایستگاه رادیویی را اداره می-کنید؟ میتوانید به مشتریان خود پیشنهاد کنید که آهنگهای درخواستی خود را از طریق پیامک به شما ارسال کنند و با این کار لیست ارسال خود را بسازید.
فضای باز
معمولاً در حین رانندگی در بزرگراه، حداقل یک بیلبورد را مشاهده می کنید. بدون شک بیلبوردها تاثیر بسیار زیادی دارند. شما می توانید از این طریق نیز افراد را به شرکت در کمپین خود تشویق کنید.
استفاده از رسانه های اجتماعی
آیا کاربر فعال فیس بوک و/یا توییتر هستید؟ با استفاده از این دو شبکه اجتماعی قدرتمند نیز می توانید دوستان و مخاطبان خود را به ثبت نام داوطلبانه در کمپین خود وادارید. با استفاده از فیس بوک می توانید افراد را به وبلاگ خود هدایت کرده و شماره تلفن موبایل و سایر اطلاعات آنها را جمع آوری کنید.
وب/ایمیل
بازاریابی از طریق ایمیل و همچنین بازاریابی از طریق موتور جستجو روشهای بسیار قدرتمندی برای جمع آوری اطلاعات افراد و مشارکت آنها در کمپین پیامکی شما می باشند. (البته در این صورت باید حتماً یک وب سایت داشته باشید)
مثال: یک بخش کوچک برای ثبت نام در وب سایت خود اختصاص داده و با ارائه پیشنهاداتی، کاربران را ترغیب کنید که این فرم را تکمیل کنند. در حال اجرای یک کمپین تبلیغات گوگلی هستید؟ با نمایش یک عبارت تبلیغاتی مناسب به کاربران می توانید توجه افرادی را جلب کنید که حتی به وب سایت شما مراجعه نکرده اند.
آیا یک خبرنامه را از طریق ایمیل به مشترکین خود ارسال می کنید؟ به خوانندگان این خبرنامه اجازه دهید تا با ارسال پیامک به لیست ارسال شما افزوده شده و از تخفیفهای ثبت نام یا مطالب جدیدی که مستقیماً به موبایلهای آنها ارسال می شود، بهره مند شوند.
قوانین طلایی ساخت لیست ارسال:
چنین مواردی باید در هنگام اطلاع رسانی و تبلیغ هر کمپین پیامکی به اطلاع مخاطبان برسند: اطلاعاتی راجع به انصراف از دریافت پیامک، دریافت راهنمایی، و همچنین این مطلب که پیامها هر چند وقت یکبار ارسال می شوند.
1. شما بایستی به مشتریان خود اطلاع دهید که می توانند هر زمانی با ارسال کلمه STOP به شماره اختصاصی شما از شرکت در این کمپین انصراف دهند و با اینکار بلافاصله از لیست ارسال حذف خواهند شد.
2. کاربران باید از این موضوع اطمینان حاصل کنند که با ارسال کلمه HELP به شماره اختصاصی شما، راهنمایی و اطلاعات اولیه در مورد برنامه پیامکی شما را دریافت خواهند کرد.
3. باید به کاربران خود یادآوری کنید که این پیامکها را هر چند وقت یکبار از طرف شرکت شما دریافت خواهند کرد. برای مثال می توانید پیامکی با این متن به آنها ارسال کنید: "بیش از 6 پیام در ماه دریافت نمی کنید" .
این قوانین مهم را حتماً به خاطر داشته باشید. همچنین باید قوانین و مقررات حاملی را که از طریق آن به برگزاری کمپین خود می پردازید، رعایت کنید.
سایر نکات و اشتباهات متداولی که باید از آنها اجتناب کرد، به شرح ذیل می باشند:
تبلیغات خاص و منحصربفردی را ارائه دهید: در نظر گرفتن مواردی از این قبیل اینکه می خواهید چگونه، کی، کجا و چرا با مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنید، اهمیت بسیار زیادی دارد. پیشنهاد می کنیم که در حین گسترش تلاشهای تبلیغاتی خود و ساختن یک لیست ارسال، چند مورد را به خاطر داشته باشید. اولاً، همیشه باید برای افرادی که در کمپین شما ثبت نام می کنند، انگیزه ایجاد کنید یا نوعی پاداش در نظر بگیرید. حتی با ارائه یک کوپن یکبار مصرف می توانید مشتریان را به شرکت در کمپین تشویق کنید. روش موثر دیگری برای جذب افراد این است که برنامه پیامک انبوه خود را به صورت منحصربفرد در آورید. مفهوم این جمله چیست؟ به مشتریان امکان دسترسی به چیزی را بدهید که از راه دیگری امکان دسترسی به آن را ندارند. اگر مشتریان اطمینان پیدا کنند که با مشارکت در کمپین شما، خدمات ویژه ای را دریافت می کنند، در نهایت به لیست ارسال شما می پیوندند.
پیام تبلیغاتی خود را به دقت جمله بندی کنید: هنگامی که قصد دارید پیام روشن و واضحی را به عده زیادی از مردم منتقل کنید، طرز بیان و جمله بندی اهمیت فوق العاده زیادی دارد. باید روش صحیحی برای جمله بندی فراخوان خود پیدا کنید. کمپین های زیادی به دلیل جمله بندی ضعیف و نامناسب خود شکست خورده اند. فراخوانی شما باید واضح و ساده باشد. برای مثال : عبارت <کلمه کلیدی موردنظر شما> را برای XYZ به <شماره اختصاصی شما> ارسال کنید.
چند مثال خوب عبارتند از:
کلمه "مترو" را به شماره 46545 پیامک کنید تا با خرید ساندویچ بعدی در مترو یک دلار تخفیف بگیرید.
کلمه "رای" را به شماره 45654 پیامک کنید تا به برنده بعدی برنامه American Idol رای دهید!
با متداول شدن گوشیهای هوشمند، می توانید شماره های اختصاصی را به نحوی انتخاب کنید که نماینده یک کلمه خاص باشند. مفهوم این جمله چیست؟ شماره 687646 مانند فشردن کلیدهای مشابه روی صفحه کلید موبایل برای تایپ عبارت CLUBS است. اگر در حال برپایی یک کمپین بازاریابی هستید- خصوصاً برای یک کلوپ شبانه- عبارت CLUBS یک فراخوان قدرتمند است.اگر این روش را انتخاب می کنید، پیشنهاد ما به شما این است که شماره 687646 را در کنار CLUBS قرار دهید.
تبلیغات پیامکی خود را با سایر رسانه های تبلیغاتی ترکیب کنید: با رسیدن به این نقطه، احتمالاً تا به حال متوجه این نکته شده اید، اما این نکته ارزش تکرار را دارد: ترکیب و ادغام کردن تبلیغ بازاریابی پیامکی با کلیه کمپین های بازاریابی فعلی. درست مانند حالتی که آدرس وب سایت و شماره تلفن شرکت خود را روی همه آگهیهای تبلیغاتی خود(و شاید صفحه فیس بوک و آدرسهای توییتر خودتان) ذکر می کنید، باید فراخوان برنامه پیامکی خود را به نحوی در این آگهیها بگنجانید که مشتریان به آن عادت کرده و نسبت به آن واکنش نشان دهند.
ساخت لیست ارسال فرایندی زمان بر است و نیاز به صبر و حوصله دارد. لیست شما تنها در صورتی یک شبه رشد می کند که بودجه کلانی را به تبلیغات اختصاص داده یا یک کمپین ویروسی زیرکانه برگزار کنید. بنابراین تجربه کسب کنید، فعال و آینده نگر باشید، به مخاطبین خود انگیزه بدهید و در این صورت است که بازاریابی پیامکی به یک ابزار حیاتی برای کسب و کار شما مبدل خواهد شد.