چند قانون طلایی برای بازاریابی پیامکی مجوزمحور

ارسال پیامک به خطوط بللک لیست مخابرات

واگذاری نمایندگی پیامک تبلیغاتی

ارسال و دریافت با شماره مجازی رایگان

کسب درامد از نمایندگی پنل پیامک تجاری
خرید کد ussd
امروز : چهارشنبه 08 آذر 1402
 
پنل رایگان پیامک خود را دریافت کنید

ارسال پیامک با سیم کارت عبور از بلک لیست،دریافت پیامک با شماره دلخواه انتخابی

ثبت نام  رایگان 

دریافت رایگان کد USSD

امکانات مهم :


قیمت نهایی فقط : 00.000 هزار تومان

سه خط اختصاصی 14 رقمی با شماره 50001

درجه همکار ،افزونه های فروشگاها و....

فول امکانات دارای تمامی امکانات سامانه

6 خط عمومی رایگان رند فقط جهت ارسال

تعرفه متغیر 130 و خرید آنلاین و 24 ساعته

دارای 0 شارژ هدیه و اولیه و نامحدود



امکانات مهم :



قیمت نهایی فقط : 30.000 هزار تومان

یک خط اختصاصی 14 رقمی با شماره 50002

درجه همکار ،افزونه های فروشگاها و....

70 شارژ هدیه از طرف سامانه پیامکی

4 خط عمومی رایگان رند فقط جهت ارسال

تعرفه پیامک 120 و خرید آنلاین و 24 ساعته



امکانات مهم :


قیمت نهایی فقط : 120.000 هزار تومان

یک خط اختصاصی 14 رقمی با شماره 50001

یک خط 14رقمی مشابه تلفن همراه شما

یک خط 14 رقمی مشابه تلفن ثابت شما

1000 شارژ هدیه از طرف سامانه پیامکی

4 خط عمومی رایگان رند فقط جهت ارسال

تعرفه ثابت 11 و خرید آنلاین و 24 ساعته



امکانات مهم :


قیمت نهایی فقط : 199.000 هزار تومان
دارای قدرت ساخت همکار، امکانات حرفه ای

سه خط اختصاصی 14 رقمی با شماره 50002

یک خط 14رقمی مشابه تلفن همراه شما

یک خط 14 رقمی مشابه تلفن ثابت شما

5000 شارژ هدیه از طرف سامانه پیامکی

4 خط عمومی رایگان رند فقط جهت ارسال

تعرفه ثابت 105 و خرید آنلاین و 24 ساعته


چند قانون طلایی برای بازاریابی پیامکی مجوزمحور


"ایمیل شخصی است، پیامک شخصی تر است"

با وجود اینکه ایمیل مستقیماً به دست فرد می رسد و رایگان، راحت و سریع است- اینجا دقیقاً همان جایی است که مشابهتهای بین پیامک و ایمیل به انتها می رسند. تلفنهای موبایل بر خلاف ایمیل چیزی به  عنوان "فیلتر اسپم" ندارند و در نتیجه گیرندگان پیام عملاً نمی توانند دریافت پیام از سوی یک فرد خاص را متوقف کنند- حتی اگر از هویت فرستنده آن آگاه باشند. فرایند حذف یک پیامک نیز طولانی تر و خسته-کننده تر از ایمیل است. بنابراین افراد در مورد پیامکهای ناخواسته نسبت به ایمیلهای ناخوانده(اسپم) محتاطتر هستند. بنابراین توصیه شده است که در مورد هر گونه بازاریابی پیامکی باید از این موضوع اطمینان حاصل کرد که گیرندگان پیامکها رضایت خود را مبنی بر دریافت آنها اعلام کرده اند.

ارسال پیامهای ناخواسته به تلفن موبایل مشتریان تا حد بسیار زیادی به نام تجاری شما آسیب وارد می کند. وقتی پیامک با مجوز ارسال شود و بامعنی و مرتبط به علایق مشتری باشد، از هر رسانه تبلیغاتی دیگری مقبولتر است.

با استفاده از رهنمودهای ساده زیر، بازاریابی پیامکی را اجرا کنید:

1.به مشتریان فعلی و بالقوه خود پیشنهاداتی ارائه کرده و به آنها انگیزه دهید تا به صورت دواطلبانه در پایگاه داده شماره های شما (لیست ارسال ) ثبت نام کنند.

2. مطمئن شوید که ارزش اطلاعات ارائه شده به مشتری با گذشت زمان افزایش می یابد.

3. با استفاده از اطلاعات جدید بدست آمده از مشتریان، دائماً انگیزه آنها را تقویت کنید(یک ارتباط دو طرفه و محاوره گونه با مشتری برقرار کنید)

4. به مشتریانی که اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند، جوایز بیشتری اختصاص دهید.



دسته بندی : راهکار پیامکی،
در تاریخ : ساعت: 3:38 ق.ظ
دیگر مطالب مرتبط با موضوع
rizsms
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ورود به سامانه
دموی سامانه
شارژ آنلاین