ارسال پیامک با سیم کارت عبور از بلک لیست،دریافت پیامک با شماره دلخواه انتخابی
ثبت نام رایگانامکانات سامانه
نمایندگی پنل پیامک
روش های خرید
خرید خط اختصاصی
خرید سامانه
نسخه نمایشی سامانه
پرداخت انلاین
ورود به سامانه
ارسال پیامک به خصوط ایرانسل
تماس با ما
امکانات مهم :
قیمت نهایی فقط : 00.000 هزار تومان
سه خط اختصاصی 14 رقمی با شماره 50001
درجه همکار ،افزونه های فروشگاها و....
فول امکانات دارای تمامی امکانات سامانه
6 خط عمومی رایگان رند فقط جهت ارسال
تعرفه متغیر 130 و خرید آنلاین و 24 ساعته
دارای 0 شارژ هدیه و اولیه و نامحدود
امکانات مهم :
قیمت نهایی فقط : 30.000 هزار تومان
یک خط اختصاصی 14 رقمی با شماره 50002
درجه همکار ،افزونه های فروشگاها و....
70 شارژ هدیه از طرف سامانه پیامکی
4 خط عمومی رایگان رند فقط جهت ارسال
تعرفه پیامک 120 و خرید آنلاین و 24 ساعته
امکانات مهم :
قیمت نهایی فقط : 120.000 هزار تومان
یک خط اختصاصی 14 رقمی با شماره 50001
یک خط 14رقمی مشابه تلفن همراه شما
یک خط 14 رقمی مشابه تلفن ثابت شما
1000 شارژ هدیه از طرف سامانه پیامکی
4 خط عمومی رایگان رند فقط جهت ارسال
تعرفه ثابت 11 و خرید آنلاین و 24 ساعته
امکانات مهم :
قیمت نهایی فقط : 199.000 هزار تومان
دارای قدرت ساخت همکار، امکانات حرفه ای
سه خط اختصاصی 14 رقمی با شماره 50002
یک خط 14رقمی مشابه تلفن همراه شما
یک خط 14 رقمی مشابه تلفن ثابت شما
5000 شارژ هدیه از طرف سامانه پیامکی
4 خط عمومی رایگان رند فقط جهت ارسال
تعرفه ثابت 105 و خرید آنلاین و 24 ساعته
"ایمیل شخصی است، پیامک شخصی تر است"
با وجود اینکه ایمیل مستقیماً به دست فرد می رسد و رایگان، راحت و سریع است- اینجا دقیقاً همان جایی است که مشابهتهای بین پیامک و ایمیل به انتها می رسند. تلفنهای موبایل بر خلاف ایمیل چیزی به عنوان "فیلتر اسپم" ندارند و در نتیجه گیرندگان پیام عملاً نمی توانند دریافت پیام از سوی یک فرد خاص را متوقف کنند- حتی اگر از هویت فرستنده آن آگاه باشند. فرایند حذف یک پیامک نیز طولانی تر و خسته-کننده تر از ایمیل است. بنابراین افراد در مورد پیامکهای ناخواسته نسبت به ایمیلهای ناخوانده(اسپم) محتاطتر هستند. بنابراین توصیه شده است که در مورد هر گونه بازاریابی پیامکی باید از این موضوع اطمینان حاصل کرد که گیرندگان پیامکها رضایت خود را مبنی بر دریافت آنها اعلام کرده اند.
ارسال پیامهای ناخواسته به تلفن موبایل مشتریان تا حد بسیار زیادی به نام تجاری شما آسیب وارد می کند. وقتی پیامک با مجوز ارسال شود و بامعنی و مرتبط به علایق مشتری باشد، از هر رسانه تبلیغاتی دیگری مقبولتر است.
با استفاده از رهنمودهای ساده زیر، بازاریابی پیامکی را اجرا کنید:
1.به مشتریان فعلی و بالقوه خود پیشنهاداتی ارائه کرده و به آنها انگیزه دهید تا به صورت دواطلبانه در پایگاه داده شماره های شما (لیست ارسال ) ثبت نام کنند.
2. مطمئن شوید که ارزش اطلاعات ارائه شده به مشتری با گذشت زمان افزایش می یابد.
3. با استفاده از اطلاعات جدید بدست آمده از مشتریان، دائماً انگیزه آنها را تقویت کنید(یک ارتباط دو طرفه و محاوره گونه با مشتری برقرار کنید)
4. به مشتریانی که اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند، جوایز بیشتری اختصاص دهید.