پنج نکته مهم برای تاثیرگذار بودن تبلیغات کمپینهای پیامکی

ارسال پیامک به خطوط بللک لیست مخابرات

واگذاری نمایندگی پیامک تبلیغاتی

ارسال و دریافت با شماره مجازی رایگان

کسب درامد از نمایندگی پنل پیامک تجاری
خرید کد ussd
امروز : یکشنبه 27 آبان 1397
 
پنل رایگان پیامک خود را دریافت کنید

ارسال پیامک با سیم کارت عبور از بلک لیست،دریافت پیامک با شماره دلخواه انتخابی

ثبت نام  رایگان 

دریافت رایگان کد USSD

امکانات مهم :


قیمت نهایی فقط : 00.000 هزار تومان

سه خط اختصاصی 14 رقمی با شماره 50001

درجه همکار ،افزونه های فروشگاها و....

فول امکانات دارای تمامی امکانات سامانه

6 خط عمومی رایگان رند فقط جهت ارسال

تعرفه متغیر 130 و خرید آنلاین و 24 ساعته

دارای 0 شارژ هدیه و اولیه و نامحدود



امکانات مهم :



قیمت نهایی فقط : 30.000 هزار تومان

یک خط اختصاصی 14 رقمی با شماره 50002

درجه همکار ،افزونه های فروشگاها و....

70 شارژ هدیه از طرف سامانه پیامکی

4 خط عمومی رایگان رند فقط جهت ارسال

تعرفه پیامک 120 و خرید آنلاین و 24 ساعته



امکانات مهم :


قیمت نهایی فقط : 120.000 هزار تومان

یک خط اختصاصی 14 رقمی با شماره 50001

یک خط 14رقمی مشابه تلفن همراه شما

یک خط 14 رقمی مشابه تلفن ثابت شما

1000 شارژ هدیه از طرف سامانه پیامکی

4 خط عمومی رایگان رند فقط جهت ارسال

تعرفه ثابت 11 و خرید آنلاین و 24 ساعته



امکانات مهم :


قیمت نهایی فقط : 199.000 هزار تومان
دارای قدرت ساخت همکار، امکانات حرفه ای

سه خط اختصاصی 14 رقمی با شماره 50002

یک خط 14رقمی مشابه تلفن همراه شما

یک خط 14 رقمی مشابه تلفن ثابت شما

5000 شارژ هدیه از طرف سامانه پیامکی

4 خط عمومی رایگان رند فقط جهت ارسال

تعرفه ثابت 105 و خرید آنلاین و 24 ساعته


پنج نکته مهم برای تاثیرگذار بودن تبلیغات کمپینهای پیامکی


پنج نکته مهم برای تاثیرگذار بودن تبلیغات کمپینهای پیامکی

بخش مهمی از موفقیت یک کمپین پیامکی به نحوه طراحی و اجرای تبلیغات و پیام رسانی درون فروشگاهی (مانند بنرها و اعلامیه هایی که در قسمتهای مختلف فروشگاه نصب می کنید) وابسته است.  پیامک یک بخش حیاتی از روشهای مختلف بازاریابی است و می توان آن را به شیوه های موثر و ظریفی بکار گرفت و کاربردهای متنوعی از ارائه پیشنهادات تبلیغاتی (مانند موارد تخفیف، حراجهای فصلی، ...) تا هشدارهای متنی (یادآوری نوبت بیماران، اعلام وضعیت آب و هوا در مناطق خاص، ) را در بر می گیرد.

علاوه بر اینکه ساختار این کمپینها روی میزان مشارکت مشتریان تاثیر مستقیم دارد و  حتی بر شاخصهایی مانند رضایت مشتری و تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان واقعی نیز تاثیر می گذارد، کیفیت پیام رسانی و تبلیغات اولیه نیز برای جذب مشتریان و مخاطبان، مهم است.

شما برای اطلاع رسانی در مورد کمپینهای خود از رسانه های متفاوتی  مانند آگهیهای چاپی، روزنامه ها، رسانه های دیجیتال و تبلیغات درون فروشگاهی استفاده می کنید اما در همه این روشها، شفافیت و وضوح پیام، شرط اصلی محسوب می شود. شما حتما باید مشتریان را از مزایای شرکت در این کمپینها آگاه کنید و اطلاعات واضح و روشنی را در این زمینه در اختیار آنها قرار دهید. علاوه بر این باید به آنها کاملا توضیح بدهید که برای بهره مند شدن از این امکانات، چه کارهایی باید انجام دهند. به عنوان مثال شما کمپینی را به راه انداخته اید تا مشتریان با نشان دادن پیامک ارسال شده از طرف شما برای یک کالای خاص 20% تخفیف بگیرند. کلیه مراحل باید به دقت و به ترتیب برای مشتری توضیح داده شوند، به عنوان مثال: این کمپین مدت زمان محدودی (مثلا دو هفته) دارد یا شما باید پیامک خود را به مسئول فروش نشان دهید و مواردی از این قبیل . بنابراین باید به شفافیت و دقت توجه خاصی داشته باشید.

عناصر مهم در تبلیغات برای کمپینهای پیامکی

شما می توانید نکات و روشهای موفقی را بکار گرفته و با استفاده از آنها، پوسترها و بنرهای نصب شده در فروشگاه را به بهترین وجه طراحی کنید. در این صورت میزان تاثیرگذاری تبلیغات بیشتر شده  و در نتیجه افراد بیشتری برای شرکت در کمپینهای پیامکی شما ثبت نام می کنند. همچنین میزان رضایت کلی مشتریان نیز افزایش می یابد.

پنج جزء اصلی برای انتخاب جملات و عبارات و تصاویر تبلیغاتی مناسب به شرح ذیل می باشند. استفاده از این نکات باعث می شود تا افراد به صورت آگاهانه و با رضایت کامل در کمپینهای شما ثبت نام کنند.

1.       فراخوان اصلی کمپین: این نکته مهمترین جنبه از طراحی موثر تبلیغات است. مشتری برای مشارکت در کمپین شما باید چه کاری انجام دهد؟ آیا فراخوان آماده شده توسط شما واضح است ؟ آیا مشتریان می توانند آن را به راحتی درک کنند؟

2.       ذکر سود و منفعت مشتریان: در واقع منظور از این نکته، پاسخ دادن به این سوال مشتری است: شرکت در این کمپین چه سودی به حال من دارد؟ در این مورد هم باید به طور واضح بیان کنید که مشتریان با شرکت در این کمپین از چه مزایایی برخوردار می شوند.

3.       ملاحظات ویژه: توقعات مشتریان را برای پیشنهادی که پیش روی آنهاست، به دقت مشخص کنید. آیا توضیحات بیشتری باید در اختیار مشتریان قرار بگیرند؟ آیا فکر می کنید که همه موراد ضروری و همه نکات لازم بیان شده اند؟ از ارائه پیشنهادات مبهم و غیرواقعی پرهیز کرده و منظور خود را واضح و روشن بیان کنید.

4.       تعهدات و شرایط: اگر اپراتورهای تلفن همراه شرایط خاصی در مورد کمپین شما دارند باید آنها را نیز ذکر کنید. به عنوان مثال ممکن است لازم باشد که مخاطبین کمپین شما برای مشاهده پیامها، از سرویس خاصی استفاده کنند.

5.       مدیریت نام تجاری: پیام شما باید به وضوح نام تجاری شما را منعکس کند. نمایش نام تجاری و تاکید بر آن باعث می شود تا افراد با اطمینان و اعتماد بیشتری، اطلاعات شخصی خود را در اختیار شما قرار دهند. همچنین تبلیغ پیامکی را به نام تجاری یا استانداردهای کمپین ها مرتبط می کند.

موفقیت یک کمپین  نه تنها وابسته به ساختار آن می باشد بلکه به نحوه اجرا و طرح پیام رسانی و تبلیغات اولیه نیز مرتبط است. در اینجا نکاتی ذکر می شوند که با استفاده از آنها می توانید مشتریان خود را به شرکت در کمپینهای پیامکی ترغیب و تشویق کنید.

فراخوان پیامکی

  • بهترین شیوه چیدن کلمات برای فراخوانهای پیامکی این عبارت است: " (کلمه کلیدی موردنظر شما)  را به شماره (شماره اختصاصی شما) ارسال کنید".
  • چسباندن عبارتی که نفع کاربر از شرکت در این کمپین را بیان می کند، به عبارت قبلی: (برای مثال (کلمه کلیدی موردنظر شما)  را به شماره (شماره اختصاصی شما) ارسال کنید تا در خرید بعدی 15% تخفیف بگیرید) ممکن است باعث شود تا فراخوان شما دست و پا گیر و طولانی شود. بهتر است که به جای ذکر مزایای ارسال پیامک در فراخوانها، آنها را در تبلیغات و آگهیهای خود بیان کنید.
  • دو طرف کلمه کلیدی از علامت نقل قول استفاده کنید. (در صورتیکه پیامک شما به زبان انگلیسی باشد می توانید کلمه کلیدی را با حروف بزرگ بنویسید) بهتر است عبارت فراخوان به صورتی جمله بندی شود که در نوشته های تبلیغاتی در یک خط بیان شود. اگر ناچار هستید که از یک فراخوان طولانی استفاده کنید، بهتر است که آن را بعد از کلمه کلیدی بشکنید.
  • برای تاکید بر کلمه کلیدی یا شماره اختصاصی از رنگهای مختلف استفاده نکنید. به عنوان مثال نباید از رنگ سبز برای کلمه کلیدی و از رنگ زرد برای شماره اختصاصی استفاده کنید. در عوض برای هر دو آنها از یک رنگ استفاده کنید. در مثال قبل می توانید برای تاکید بر کلمه کلیدی و نیز شماره اختصاصی، از رنگ زرد استفاده کنید.
  • تبلیغات مربوط به فراخوان و عبارت اصلی باید در مرکز بیلبوردها و بنرها قرار بگیرد تا توجه افراد بلافاصله به آن جلب شود و این عبارت در واقع مهمترین بخش تبلیغات شماست.

ذکر سود و منفعت مشتریان

همانطور که در مطالب فوق ذکر گردید، بیان این عبارت برای پاسخ دادن به سوال مشتریان حیاتی است: "شرکت در این کمپین چه نفعی برای من دارد؟"

  • در تبلیغات خود به وضوح بیان کنید که مشتری شما در عوض صرف وقت و ارائه شماره موبایل خود، چه سودی از کمپین شما می برد.
  • به خاطر داشته باشید که اگر مشتریان از ارزش و سود این کمپین برای خود آگاه نباشند، نسبت به ارائه اطلاعاتی مانند آدرس ایمیل یا شماره موبایل خود، کاملا دچار تردید می شوند.
  • این عبارت باید ارزش و اهمیت زیادی در نوشته های تبلیغاتی شما داشته باشد و از نظر اهمیت پس از فراخوان اصلی در درجه دوم قرار دارد.
  • در برخی موارد می توانید از این عبارت به عنوان تیتر تبلیغات خود استفاده کنید تا علاقه و توجه بیننده را به خود جلب کند.

ملاحظات ویژه

این ملاحظات باعث می شوند که با شروع مشارکت افراد در کمپین شما، از سردرگمی و آشفتگی جلوگیری شود. همچنین در صورتیکه کمپین توقعات مشتریان را برآورده نکرد مانع از واکنش شدید یا منفی می شوند.

  • این ملاحظات و نکات باید به روشنی به اطلاع مشتریان برسند.
  • از وضوح عبارات به کار رفته در این بخش، اطمینان حاصل کنید.
  • اهمیت و اولویت این ملاحظات، بعد از عبارات مربوط به فراخوان و منافع کمپین قرار می گیرد.

مثالهایی از ملاحظات ویژه ممکن است شامل موارد زیر باشند:

  • هر مرحله اضافی (یا اطلاعات بیشتری) که برای مشارکت کامل در این کمپین موردنیاز است
  • زمانیکه فرایند (یا زمان موردنیاز برای تکمیل فرایند) از آنچه که در نگاه اول به نظر می رسد، طولانیتر است (برای مثال در مورد کمپینهایی که برای نظرسنجی از افراد برگزار می شوند، می توانید از این عبارت استفاده کنید: تکمیل این نظرسنجی سه بخشی تقریبا 3 دقیقه طول می کشد(
  • هرگونه محدودیت یا اشکال و مانع – محدودیتهایی که ممکن است به دلیل اپراتور تلفن همراه مشتری، موقعیت جغرافیایی یا وضعیت عضویت او یا سایر دلایل ایجاد شوند.

شرایط و تعهدات

شرایط و تعهدات باید روی همه آگهیهای تبلیغاتی ذکر شوند.

  • اندازه فونت شما باید در حدی باشد که نوشته ها از دور هم قابل دیدن باشند.
  • در عبارات مربوط به این بخش، مواردی که مسئولیت آنها بر عهده شما نیست را مشخص کنید.

مدیریت نام تجاری

در برنامه های پیامکی این امکان فراهم می شود که رابطه قابل اعتمادی را با مشتریان خود برقرار کنید. آنها باید بدانند که این برنامه از طرف نام تجاری مورد اطمینان آنها برگزار می شود.

  • ملاحظات مربوط به طراحی  و مدیریت نام تجاری از این نظر اهمیت دارند که عناصر تبلیغاتی را با استانداردهای نام تجاری شما پیوند می زنند.
  • حتی می توانید از اشارات و کنایه های تصویری هم استفاده کنید تا به افراد نشان بدهید که پیامک در ساختار نام تجاری شما چه جایگاهی دارد.
  • معرفی نام تجاری شما نباید سایر بخشهای تبلیغات را تحت تاثیر قرار دهد. اجازه ندهید که نام تجاری شما بر دو جزء اصلی و حیاتی یعنی فراخوان و اعلامیه مزایای کمپین، سایه بیاندازد، آنها را کم اهمیت جلوه داده یا اعتبار آنها را از بین برده یا تبلیغات را بیش از حد شلوغ کند.
  • توجه داشته باشید که باید مزایای ارتباط با نام تجاری خود را به مشتریان یادآوری کنید. تعامل و ارتباط به تنهایی مزیت خاصی برای مشتریان محسوب نمی شود.

این نکات و شیوه های آزمایش شده به شما کمک می کنند تا تبلیغات درون فروشگاهی خود را به صورتی طراحی کنید که باعث افزایش نرخ ثبت نام مشتریان شوند و باعث می شوند که سطح کلی رضایت مشتری بالاتر رود.  



دسته بندی : راهکار پیامکی،
در تاریخ : ساعت: 3:30 AM
دیگر مطالب مرتبط با موضوع
rizsms
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ورود به سامانه
دموی سامانه
شارژ آنلاین