ارسال پیامک با سیم کارت عبور از بلک لیست،دریافت پیامک با شماره دلخواه انتخابی
ثبت نام رایگانامکانات سامانه
نمایندگی پنل پیامک
روش های خرید
خرید خط اختصاصی
خرید سامانه
نسخه نمایشی سامانه
پرداخت انلاین
ورود به سامانه
ارسال پیامک به خصوط ایرانسل
تماس با ما
امکانات مهم :
قیمت نهایی فقط : 00.000 هزار تومان
سه خط اختصاصی 14 رقمی با شماره 50001
درجه همکار ،افزونه های فروشگاها و....
فول امکانات دارای تمامی امکانات سامانه
6 خط عمومی رایگان رند فقط جهت ارسال
تعرفه متغیر 130 و خرید آنلاین و 24 ساعته
دارای 0 شارژ هدیه و اولیه و نامحدود
امکانات مهم :
قیمت نهایی فقط : 30.000 هزار تومان
یک خط اختصاصی 14 رقمی با شماره 50002
درجه همکار ،افزونه های فروشگاها و....
70 شارژ هدیه از طرف سامانه پیامکی
4 خط عمومی رایگان رند فقط جهت ارسال
تعرفه پیامک 120 و خرید آنلاین و 24 ساعته
امکانات مهم :
قیمت نهایی فقط : 120.000 هزار تومان
یک خط اختصاصی 14 رقمی با شماره 50001
یک خط 14رقمی مشابه تلفن همراه شما
یک خط 14 رقمی مشابه تلفن ثابت شما
1000 شارژ هدیه از طرف سامانه پیامکی
4 خط عمومی رایگان رند فقط جهت ارسال
تعرفه ثابت 11 و خرید آنلاین و 24 ساعته
امکانات مهم :
قیمت نهایی فقط : 199.000 هزار تومان
دارای قدرت ساخت همکار، امکانات حرفه ای
سه خط اختصاصی 14 رقمی با شماره 50002
یک خط 14رقمی مشابه تلفن همراه شما
یک خط 14 رقمی مشابه تلفن ثابت شما
5000 شارژ هدیه از طرف سامانه پیامکی
4 خط عمومی رایگان رند فقط جهت ارسال
تعرفه ثابت 105 و خرید آنلاین و 24 ساعته
سیستم ارزش افزوده چیست؟
سیستم ارزش افزوده تلفن همراه يا Value Added Service که به اختصار به آن VAS گفته ميشود، از جديدترين پارامترهاي نوين صنعت مخابرات ميباشد که در عين اينکه براي مصرفکنندگان تلفنهاي همراه سود بسياري دارد، درآمدزايي فراواني براي اپراتورهاي تلفن همراه نيز دارد و قدرت و پتانسيل بالايي براي ايجاد کسب و کار در تمامي زمينهها را دارا است.
سرویس ارزش افزوده به نوعی از خدمات پیامکی گفته می شود که با ایجاد بستری مناسب سعی در افزایش ارتباط و تعامل بیشتر بین اوپراتور و مشترک دارد، و از جمله اهداف مهم آن میتوان به افزایش اطلاعات عمومی جامعه و ایجاد یک نوع سرگرمی سالم بین افراد جامعه اشاره کرد.
با توجه به استقبال عموم جامعه از این خدمات به جرات می توان گفت که سرویس ارزش افزوده فقط جنبه اطلاع رسانی و سرگرمی نخواهد داشت و در ابعاد گسترده ای قابل تعریف است. اصول طراحی این نوع خدمات به گونه ای است که مخاطب در ازای اطلاعاتی که دریافت میکند هزینه ای پرداخت خواهد کرد، و همین امر سبب بوجود آمدن بازار رقابتی شدیدی بین شرکتهای ارائه کننده این نوع سرویسها شده است.
تفاوت این سرویس ارزش افزوده با سایر سرویسهای پیامکی چیست؟
در سایر سرويسهاي پيامکي سازمان يا ارگان دارنده سرويس پس از تهيه بستر هاي لازم مي بايست جهت ارسال پيامک به مخاطبين خود هزينه هاي پيامک را متحمل شود. در اينگونه سرويسها دسترسي به پنلهاي آفلاين و يا آنلاين جهت ارسال پيامک ضروري مي باشد. در سرويسهاي پيامکي مخاطبين لزوما بازار هدف نهايي نمي باشند چرا که خود سرويس مورد نظر را انتخاب نکرده اند. در سرويسهاي VAS هزينه پيامکهاي دريافتي از خود مخاطبين و توسط اپراتور يا به صورت کسر اعتبار و يا قابل پرداخت روي قبض تلفن همراه دريافت مي شود. بنابراين هزينه اي توسط ارگان و سازمان جهت ارسال پيامک دریافت نمی گردد . چه بسا که براي آن سازمان و ارگان درآمد زا نيز خواهد بود. در اينگونه سرويسها براي يکبار سرويس تعريف شده و نيازي به دسترسي به بستر هاي نرم افزاري و يا سخت افزاي توسط سازمان جهت ارسال پيامک نمي باشد
شرایط ایجاد یک سرویس ارزش افزوده ؟
برای ایجاد یک سرویس ارزش افزوده باید جزو مشترکین سامانه باشید. سپس در بخش ارسال و گزینه "ارزش افزوده" سرویس خود را ایجاد می نمایید.
آیا خدمات ارزش افزوده فقط از طریق این سامانه عرضه می شود؟
خیر، مدیانا جزو معدود شرکتهایی است که در این زمینه با اپراتورهای خدمات ارزش افزوده همکاری می کند، اما در بین سامانه های پیامکی تنها در این سامانه می توانید به صورت مستقیم اقدام به ثبت سرویس خود نمایید.
تا کنون تبلیغات صورت گرفته از سمت سامانه ها در خصوص این سرویس به منظور دریافت پروپزال و ایده از جانب شما و ارائه به یک شرکت واسط (content provider ) بوده است که در این شیوه معایب زیر به وضوح مشاهده می گردد:
+ در این شیوه طرح و ایده شما باید توجیه اقتصادی بسیار بالا، گسترده و جهان شمول باشد و نمی توانید طرح های کوچک و محلی را در این سیستم ها ارائه نمایید.
+ سهم سود برای ارائه دهنده ایده در این گونه موارد بسیار ناچیز می باشد و صرفه اقتصادی ندارد.
+ در روند ارائه طرح ها با توجه به عدم وجود قانون کپی رایت و ضمانت اجرایی در خصوص حفظ و صیانت از ایده ها، ایده های بسیاری به اطلاع افراد دیگر می رسد.
+ روند ارائه ایده تا اجرایی شدن طرح ها بسیار پیچیده و سخت می باشد و برای کاربران عادی غیرممکن می باشد.
و ...
آیا سرویس vas توسط صاحب طرح اجرا می گردد؟
خیر. سرویس vas توسط اوپراتورها اجرا می گردد، بعد از تایید نهایی طرح اوپراتور در اختیار صاحب ایده یک پنلی را قرار داده که محتوای ارسالی را باید داخل آن پنل قرار گیرد، این محتوا با توجه به نوع ارسال در پنل قرار میگیرد به طور مثال (مبتنی بر درخواست، سرویس روزانه، سرویس هفتگی، و...) سپس پیامکهای ارسالی توسط پنل ارائه شده به مشترکین ارسال می گردد.
نحوه واریز سود حاصل از سرویس اجرا شده به چه صورتی است؟
میزان 50 درصد از سهم cp یا content provider به عنوان سود کاربر لحاظ می گردد.
بعد از ارسال طرح چه مدتی طول می کشد تا نتیجه اعلام شود؟
پس از ایجاد سرویس و احراز هویت فردی، شما می توانید در بخش مربوطه وضعیت سرویس خود را مشاهده و در هر مرحله از طریق سیستم تیکت مستقیم با اپراتور content provider در ارتباط باشید.
آیا تایید طرح های ارسالی شرایط خاصی دارد؟
بله، کلیه طرح های ارسالی باید شرایط زیر را داشته باشند تا تایید گردند:
- طرح نباید تکراری باشد، طرح های تکراری به علت حفظ حق کپی رایت برای صاحب اصلی طرح تایید نمی شوند.
- محتوای طرح باید جذاب و مفید باشد و باعث بالا بردن سطح اطلاعات عمومی افراد گردد.
- منبع اطلاع رسانی طرح باید معتبر و قانونی باشد.
- ایده باید به صورت کاملا شفاف و واضح در فرم پروپزال مطرح گردد.
- ایده باید مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و پایدار به مسائل اخلاقی باشد و هیچگونه
- جنبه سیاسی نداشته باشد
در صورت داشتن سوالات بیشتر با پشتیبانی تماس بگیرید