روش صحیح قیمت گذاری

ارسال پیامک به خطوط بللک لیست مخابرات

واگذاری نمایندگی پیامک تبلیغاتی

ارسال و دریافت با شماره مجازی رایگان

کسب درامد از نمایندگی پنل پیامک تجاری
خرید کد ussd
امروز : چهارشنبه 28 آذر 1397
 
پنل رایگان پیامک خود را دریافت کنید

ارسال پیامک با سیم کارت عبور از بلک لیست،دریافت پیامک با شماره دلخواه انتخابی

ثبت نام  رایگان 

دریافت رایگان کد USSD

امکانات مهم :


قیمت نهایی فقط : 00.000 هزار تومان

سه خط اختصاصی 14 رقمی با شماره 50001

درجه همکار ،افزونه های فروشگاها و....

فول امکانات دارای تمامی امکانات سامانه

6 خط عمومی رایگان رند فقط جهت ارسال

تعرفه متغیر 130 و خرید آنلاین و 24 ساعته

دارای 0 شارژ هدیه و اولیه و نامحدود



امکانات مهم :



قیمت نهایی فقط : 30.000 هزار تومان

یک خط اختصاصی 14 رقمی با شماره 50002

درجه همکار ،افزونه های فروشگاها و....

70 شارژ هدیه از طرف سامانه پیامکی

4 خط عمومی رایگان رند فقط جهت ارسال

تعرفه پیامک 120 و خرید آنلاین و 24 ساعته



امکانات مهم :


قیمت نهایی فقط : 120.000 هزار تومان

یک خط اختصاصی 14 رقمی با شماره 50001

یک خط 14رقمی مشابه تلفن همراه شما

یک خط 14 رقمی مشابه تلفن ثابت شما

1000 شارژ هدیه از طرف سامانه پیامکی

4 خط عمومی رایگان رند فقط جهت ارسال

تعرفه ثابت 11 و خرید آنلاین و 24 ساعته



امکانات مهم :


قیمت نهایی فقط : 199.000 هزار تومان
دارای قدرت ساخت همکار، امکانات حرفه ای

سه خط اختصاصی 14 رقمی با شماره 50002

یک خط 14رقمی مشابه تلفن همراه شما

یک خط 14 رقمی مشابه تلفن ثابت شما

5000 شارژ هدیه از طرف سامانه پیامکی

4 خط عمومی رایگان رند فقط جهت ارسال

تعرفه ثابت 105 و خرید آنلاین و 24 ساعته


روش صحیح قیمت گذاری


همه فروشندگان به تجربه می دانند که فروش کالا به قیمت مناسب و در زمان مناسب همان چیزی است که باعث می شود یک کسب و کار پر منفعت باشد. هر چند استراتژی قیمت گذاری ممکن است از یک مدل کسب و کار به مدل دیگر متفاوت باشد اما انتخاب شیوه مناسب برای قیمت گذاری اصلی است که باید برای مورد توجه همه صاحبان کسب و کار ها قرار گیرد. قیمت گذاری صحیح آن است که نه تنها باعث افزایش رضایتمندی مشتری شود بلکه باید با قانون هم مطابقت داشته باشد.

قیمت گذاری نادرست خیلی بیشتر از یک مشتری ناراضی به سیستم ضربه می زند. قیمت خیلی پایین منجر به سود ناچیز می شود که مسلما نمی توان در دراز مدت به این روش کار کرد. گران فروشی هم ممکن است به جریمه های سنگین یا مشکلات بزرگتری منجر شود.

کمیته تجارت فدرال ایالات متحده و کنفرانس ملی اوزان و اندازه ها اذعان کرده اند که می توان به راحتی سیستم قیمت گذاری را بهینه کرد، و در این فرایند می توان رضایت مشتریان، منفعت نهایی و هماهنگی با قانون را در بهترین شرایط ایجاد کرد. در اینجا توصیه های مرحله به مرحله آنها را در اختیار شما قرار می دهیم.

  1. سعی کنید روالی برای قیمت گذاری تهیه کنید و از آنها برای خود مدارک و سوابقی تهیه کنید. باید مطمئن شوید قیمت های شما در تبلیغات یا در اینترنت با قیمت های فروشگاه مطابقت داشته باشد. به خاطر داشته باشید مشتری پایین ترین قیمت را در تبلیغات جستجو می کند.

  2. برنامه های آموزشی برای کارمندان خود در فروشگاه بر قرار کنید تا همه خود را برای قیمت گذاری دقیق متعهد کنند.

  3. برای فروشگاه خود یک نفر را مسئول امور قیمت گذاری نمایید.

  4. یکی از کارمندان خود را مسئول قیمت گذاری دقیق هر کالا قرار دهید. به خصوص اگر کالا را برای مشتریان خود ارسال می نمایید قبل از ارسال جنس افرادی که کالا را می فرستند باید با مسئول قیمت گذاری از صحت آن اطمینان حاصل کنند.

  5. هر روز می توانید قیمت 50 قلم از کالا های خود را با قیمتی که در کامپیوتر فروشگاه وجود دارد چک کنید تا مطمئن شوید قیمت  ها با هم مطابقت دارند.

  6. مطمئن شوید قیمت ها در هر گوشه از فروشگاه شما چندین بار در سال مورد بازبینی قرار می گیرند. این تنها راهی است که به کمک آن متوجه می شوید کدام قیمت ها غیر واقعی هستند.

  7. باید لیست موجودی کالا مرتب مورد بازبینی قرار گیرد و در همین حین قیمت گذاری ها هم مورد توجه قرار گیرد. اگر فروشگاه بزرگی دارید برای اینکار به یک تیم نیاز دارید.

  8. برای سرعت بخشیدن به بررسی قیمت ها بهتر است از یک اسکنر دستی استفاده کنید.

  9. در همان حال که قیمت ها را چک می کنید باید قیمت ها را در صورت لزوم اصلاح کنید می توانید از یک پرینتر قابل حمل که برای شما برچسب قیمت ها را چاپ می کند استفاده کنید.

  10. هر گاه مشتری شما را از قیمت غیر واقعی یک کالا مطلع کرد به او پاداش بدهید. این کار باعث دلگرمی و وفاداری بیشتر مشتری خواهد شد.

  11. با در ارتباط بودن با صنف مربوطه و اتاق بازرگانی منطقه یا شهر خود اطلاعات با ارزشی برای قیمت گذاری مناسب کالای خود بدست خواهید آورد.

  12. صنف خود و همچنین بنکدارانی را که با آنها در ارتباط هستید ترغیب کنید تا برای یک برنامه تعیین قیمت منظم با شما همکاری کنند. یا به سادگی می توانید با آنها در ارتباط باشید و از آخرین قیمت ها اطلاع پیدا کنید.

نوشته: شاری واترز

ترجمه: علی یزدی مقدم

 اين مقاله اختصاصاً براي ياد بگير دات كام تهيه شده است و استفاده از آن فقط با ذكر نام نويسنده يا مترجم و نام ياد بگير دات كام همراه با لينك آن مجاز  است



در تاریخ : ساعت: 7:44 PM
rizsms
صفحه اصلی
درباره ما
تماس با ما
ورود به سامانه
دموی سامانه
شارژ آنلاین